Verkkokaupan toimitusehdot

Seuraavia ehtoja sovelletaan Liia Beauty & Co verkkokaupan ja sen asiakkaiden välisessä Internetin välityksellä tapahtuvassa kaupassa.

Näiden ehtojen lisäksi kaupassa noudatetaan voimassa olevaa Suomen ja Euroopan Unionin kuluttajansuojalainsäädäntöä.

Yleiset ehdot

Liia Beauty & Co -verkkokauppa (myöh. verkkokauppa) on Liia Beauty & Co Oy:n (Y-tunnus: (3119092-7) ylläpitämä markkinapaikka. Verkkokauppa myy tuotteita ja palveluita täysi-ikäisille yksityishenkilöille.

Sitova kauppasopimus astuu voimaan tilauksen kirjauduttua verkkokaupan järjestelmään.

Asiakas sitoutuu kulloisenkin tilauksen yhteydessä noudattamaan tilauksen aikaan voimassa olevia sopimus- ja toimitusehtoja.

Rekisteröityminen ehdot

Jotta verkkokauppa voi noudattaa sopimusehtojen mukaisia velvoitteitaan, tulee asiakkaan tilauksen yhteydessä ilmoittaa nimensä, sähköpostiosoitteensa, puhelinnumeronsa ja osoitteensa sekä maksaa tilaus Checkout-maksunvälityspalvelun kautta.

Asiakas vastaa tietojen oikeellisuudesta.

Liia Beauty & Co verkkokaupan rekisteriseloste (linkkinä)

Hinnat ja toimitustavat

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen toimittaminen edellyttää, että asiakas on ilmoittanut sähköpostiosoitteensa sekä puhelinnumeronsa virheettömästi tilauksen yhteydessä. 

Tilauksen kokonaishinta sisältää toimituskulut sekä kulloinkin voimassa olevan arvonlisäverolain mukaisen arvonlisäveron määrän. Hinnat ja postimaksut määräytyvät tilaushetken mukaan. Verkkokauppa pidättää oikeuden teknisistä syistä virheellisesti kirjattujen hintojen korjaamiseen.

Mikäli korjaus koskee tehtyä tilausta, ei tilausta käsitellä ennen korjatun tilauksen vahvistamista asiakkaalla.

Maksuehdot

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa yleisimmillä luotto- ja pankkikorteilla sekä kotimaisten verkkopankkien kautta.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalvelun tarjoajana toimii Paytrail Oyj (www.paytrail.com) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Y-tunnus: 2122839-7
www.paytrail.com

Tilauksen toimittaminen ja toimitusaika

Tilaukset lähtevät varastoltamme 1-2 arkipäivän kuluessa. Tilaukset lähetetään Matkahuollon palveluilla ja kotimaan liikenteessä toimitusaika on yleensä 1-4 arkipäivää. Matkahuolto lähettää vastaanottajalle tekstiviestin, missä on ilmoitettu aika mihin saakka paketti on noudettavissa.

Tilauksen viivästyminen

Liia Beauty & Co verkkokauppa ei vastaa mahdollisista kuljetusliikkeiden toimitusvaikeuksista.

 Tilauksen muuttaminen tai peruuttaminen

Maksetun tilauksen voi perua 14 vuorokauden sisällä tilauksen teon jälkeen. Mikäli tilaus perutaan ennen kuin tilaus on lähetetty, ts. ”Tilaus toimitettu” ilmoitusta ei ole lähetetty, ei asiakkaalle koidu kuluja peruuttamisesta.

Mikäli tilaus on ehditty jo lähettää, maksaa asiakas paketin palautuskustannukset.

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama kuin kaupan purku. Noutamattomasta paketista, jonka Matkahuolto palauttaa Liia Beauty & Co verkkokauppaan, peritään 15 euron palautus- ja käsittelykulut.

Vaihto- ja palautusoikeus

Asiakkaalla on käyttämättömille myyntikelpoisille tuotteille 14 vuorokauden palautus- ja vaihto-oikeus. Palautettavien tuotteiden on oltava avaamattomia ja palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä, myyntikunnossa olevassa pakkauksessaan. Jos tuote on avattu, raukeaa palautusoikeus.

Asiakkaan tulee olla palautuksesta yhteydessä sähköpostitse asiakaspalveluun info@liiabeauty.fi tai puhelimitse 050 521 1122 ennen tuotteen palauttamista.

Reklamaatio

Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tuote on virheellinen tai kuljetuksessa vahingoittunut, tulee asiakkaan ilmoittaa ensi tilassa virheestä verkkokauppaan sähköpostitse tai puhelimitse. Sähköpostiin liitetään kuva virheellisestä/vioittuneesta tilauksesta.

Tavaran virhe korvataan pääsääntöisesti toimittamalla vanhan tilalle uusi virheetön tuote. Jos tämä ei ole mahdollista, voi kysymyksen tulla hinnan alennus tai kaupan purku.

Tuotteiden palauttaminen

Palautuksessa tulee käyttää mielellään alkuperäispakkausta, jossa tuotteet saapuivat.

Mikäli tuote palautetaan Matkahuollon kautta, palautusasiakirjojen ja kuljetusliikkeen kuittikopion sekä seurantanumeron säilyttäminen on asiakkaan vastuulla.

Palautusosoite:

Liia Beauty & Co
Rauhalantie 4
33480 Ylöjärvi

Tuotteet voi palauttaa myös Liia Beauty & Co liikkeeseen 14pv kuluessa tilauksesta. Varmista liikkeen aukioloajat ottamalla yhteyttä liikkeeseen etukäteen.

Ylivoimainen este (”Force majoure”)

Verkkokauppa ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy verkkokaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta. Ulkopuolella olevia seikat voivat johtua esimerkiksi sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- ja tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen tai energian jakelun häiriintymisestä, työselkkauksesta, pandemiasta tai muusta verkkokaupan tai sen toimittajien toimintaa vaikeuttavasta tai toiminnan estävästä tekijästä johtuen.

Riitojen ratkaisu

Etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan voimassa olevaa Suomen lakia.

Nämä ehdot ovat voimassa 5.10.2021 alkaen.

Scroll to Top